konferenční stolek

Dejte zákazníkům informace navíc

Share Button

Jak málo stačí, aby zákazník koupil výrobek jinde. Dejte zákazníkům informace navíc a oni vám budou více věřit a získáte si jejich cennou důvěru.

konferenční stolek

Představte si, že si chcete koupit konferenční stolek do obývacího pokoje a vybíráte si mezi dvěma podobnými konferenčními stolky, protože se vám oba hodí přesně k vašemu gauči i k stolku pod televizi. První stolek je od firmy A a druhý od firmy B.

Firma A: na produktové stránce jsou fotografie stolku ze všech stran, je možné si je zvětšit, jsou tam i rozměry a popis materiálu. Řeknete si, ano teoreticky mám vše co potřebuji, stolek můžu koupit.

Firma B: má u produktové stránky také video z výroby, kde truhlář přesně popisuje jak výroba probíhá a postup jak to dělá, aby stůl déle vydržel a byl krásný. Výrobce ve videu představí i sebe a řekne, jak dlouho už nábytek vyrábí a že to dělá s láskou.

U firmy A máte tedy všechny informace, které k nákupu potřebujete, ale firma B vám dala nějakou informaci navíc a „prodala“ tak svou kvalitu.

U které firmy byste raději nakoupili vy?

Share Button
Eliška Svobodová
Sledovat
Latest posts by Eliška Svobodová (see all)

Autor

Eliška Svobodová

On-line marketingu se věnuji 10 let, specializuji se na optimalizaci pro vyhledávače. Jsem SEO konzultantka na volné noze a pro své klienty hledám optimální řešení pro lepší viditelnost jejich online prezentace.

0 0 votes
Article Rating
1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Woflerine
7 let před

Popravdě pokud navštívím e-shopy tak bude rozhodovat i cena. Ne tedy každá koruna, sympatie budou na webu s videem, ale pokdu bude rozdíl velký…
Takže to chce promyslet komplexně:)