Jak málo stačí, aby zákazník koupil výrobek jinde. Dejte zákazníkům informace navíc a oni vám budou více věřit a získáte si jejich cennou důvěru.
Představte si, že si chcete koupit konferenční stolek do obývacího pokoje a vybíráte si mezi dvěma podobnými konferenčními stolky, protože se vám oba hodí přesně k vašemu gauči i k stolku pod televizi. První stolek je od firmy A a druhý od firmy B.
Firma A: na produktové stránce jsou fotografie stolku ze všech stran, je možné si je zvětšit, jsou tam i rozměry a popis materiálu. Řeknete si, ano teoreticky mám vše co potřebuji, stolek můžu koupit.
Firma B: má u produktové stránky také video z výroby, kde truhlář přesně popisuje jak výroba probíhá a postup jak to dělá, aby stůl déle vydržel a byl krásný. Výrobce ve videu představí i sebe a řekne, jak dlouho už nábytek vyrábí a že to dělá s láskou.
U firmy A máte tedy všechny informace, které k nákupu potřebujete, ale firma B vám dala nějakou informaci navíc a „prodala“ tak svou kvalitu.
U které firmy byste raději nakoupili vy?